2014-05-01

Valborg!

Haha!!

Valborg spenderades inte som andra år i economicum utan i skolan nere i Nyköping. Bryta trend?? :) haha, undra vart jag är nästa valborg :) jag hoppas jag har en schysst praktikplats någonstans i världen. 
Efter skolan så åkte jag hem, väl hemma å äten tog ja en öl å sen va d kört. Jäklar va seg ja blev, jag är glad att jag valde stanna hemma. Vilket jävla väder d va på kvällen sen. Å sen när man vakna på morgonen på den uppblåsbara madrassen så ser man träd fulla med snö. 
VÄLKOMMEN FÖRSTA MAJ 2014!!
Ja einte bitter. 
Vi kollade lite på Robert Gustavssons turne och sen kollade jag på hundraåringen. Måste säga att den va bra å jag har läst boken. Men tycker dom fått med det viktigaste. För den tiden så finns det mycke bra. 
Idag har jag inte bestämt mig än vad jag ska göra. Funderade på att gå ut i förrådet och pyssla lite. Måste fixas därute säger mamma. Man kanske kan göra någon nytta nån gång :)

Puss puss darlings



Inga kommentarer: