2012-12-16

Ögat

Vaknade denna morgon med rött svullet öga.. Jahapp kul!
Eller inte.
Åkte hem till pärona och vilade några timmar till, me anda ord är d något som inte står rätt till i min kropp :(
Men snart är 2012 skitåret slut. oppas att 2013 blir mycket bättre.
D enda som varit bra är skolan. Nästa år så måste jag nog gå tillbaka och jobba på Arlanda igen. Kommer nog gå 2 dagar så har ryggen pajjat igen. MEN, jag ska klara det.
Jag tror att stressen över att gå tillbaka till jobbet har gjort att min kropp säger ifrån, hoppas att den ordnar upp sig. Ringa vårdcentralen imorgon och hoppas jag får en tid för både d ena och d andra. Så kan d vara.

D kommer mera snö, mer å mer.. Varför inte ta allting på en gång. Dock blev det ju plusgrader och snön blev tung som bly. Va väääldigt jobbigt att köra igår när jag va på 1årskalas för Hs lilla A. Kom flera söta barn å fika och kaffe i mängder. Lekte även med 8 månaders bäbis ;)
Hur söt som helst. Sen va jag heeelt slut ;)
Efter en hel dag hos "familjen" så åkte jag en sväng till U-väsby och fick lite mat hos F. Mycket trevligt. Mysiga och "blyga" katter. Haha så kan d va. Djur och barn brukar gilla mig.
Kan va för att jag inte har egna :P Så jag har inte "lessnat" det är hela tiden nytt :)

Mitt hem är städat inför julen känns så jävla skönt å inte behöva göra så många mer handtag där, speciellt nu när man mår som en påse skit.
Min nacke vill inte bli bra, tränar å stretchar å masseras å tränar å sträcker på mig och NÄ d blir fan inte bra.. Kanske ska köra en voltarenkur. D e ju dock så att min mage e skit oxå så äta en massa extra tabletter gör att halsbrännan blir värre.. Ah, slut nu me detta skit.

Jag vill blir kär oxå, helst igår men d kanske kommer, eller jag hoppas att d kommer snart. Vill stadga mig och skaffa en liten egen familj. Jag har sagt i väääldigt många år att d e inte för mig.. Å d har inte varit d heller men nu känner jag att d känns rätt för d.. Nu måste man bara hitta drömprinsen på sin ridande häst och att han fångar mig med storm :)

Puss darlings hoppas ni har en bättre dag än vad jag har haft.

Inga kommentarer: