2012-09-26

Asså

Man kan snart varken säga eller göra som man vill i det här landet. Vi får inte sjunga nationalsången, förutom på nationaldagen å ändå blir vi kallade för rasister. På vår egen nationaldag!!!
Pippis pappa får inte vara negerkung å tintins negrer får inte vara svarta med jätteröda läppar.. SNÄLLA d e sagor. Alla kulturer har  väl sagor???
Vafan ska detta sluta?
Ska vi svenskar fortsätta va supermesiga å ta skit för minsta lilla. Gillar du inte den svenska kulturen åk hem till din egen kultur. Å nej jag är inte rasist. Men jag måste ta seden dit jag åker för annars blir jag inte accepterad. Knappt ändå även om jag skulle följa alla regler.
Blir så lessen ibland på alla anklagelser.
Bevara svenska skrivkulturen och bevara alla klassiker som tintin m.m. Som dom är. Snart här vi inget kvar annars..
Pz out

Inga kommentarer: