2012-06-23

Midsommar

Eftersom ja inte e som alla andra så cykla ja inte till vattholma igår utan till storvreta. Tog 1h 10 min. Men d va re värt. Hade en astrevlig kväll. Myys :P
När ja gick till tåget imorse me cykeln så låg d en snubbe på gräsmattan vid station. Lite övertaggad igår kanske. Han hade ju liggunderlag :) han kanske vänta på första tåget.. Tabbe igen eftersom ja kanske åkte 4:e avgången. Han kanske fortfarande ligger kvar ;)
Nu e ja på språng igen. Nu ska ja till Eve å leka :D d enda ja inte packa ner va parrat. Å ja visste att d skulle ösregna ida :/ får väl köpa mig ett. Ja fick ju pengar till d när ja fyllde år :P min mage va bra tills ja proppa i mig tabletterna. Hmmm. What to do then? Få dropp? Haha.. Får fråga.
Hej hopp i galopp.. Puss darlings hoppas eran midsommar va lika bra som min :)


Inga kommentarer: